"Bakı Metropoliteni" QSC-dən verilən məlumata görə, ümumiyyətlə, 166.98 metr uzunluqda olan stansiya yeni xəttin ilk inşaat mərhələsinin əsas obyektlərindən biri sayılır. İlk növbədə, stansiya istismara veriləndən sonra qatarların bu xətt üzrə bir yoldan digər yola keçməsi mümkün olacaq. Bu məqsədlə stansiyanın inşaat işlərinə paralel olaraq, 193.91 metr uzunluqda keçid kamerası da tikilir.
Yeni xəttin elektrik təchizatı ilə bağlı burada elektrik yarımstansiyası
da inşa olunur. Onun da dəmir-beton konstruksiya işləri tamamlanıb və
arakəsmələrin tikintisi başlanıb. Elektrik yarımstansiyasının ərazisində
8 ədəd generatordan ibarət dizel-generator stansiyası qurulacaq.
Bununla xəttin elektrik enerjisinə fövqəladə ehtiyacları ödənəcək.
Ümumən, gələcəkdə tikiləcək bütün yeni xətlərdə, eyni qayda ilə, ehtiyat
enerji qida mənbələri olacaq.
Şərti adı "B-3" olan stansiyanın
ərazisində 240 kub metr həcmə malik 2 su anbarının və nasosxanalarının
tikintisi də yekunlaşır. Onlardan biri içməli su ehtiyatı, digəri
yanğınsöndürmə hovuzudur. Stansiyada havalandırma
şaxtasının inşası da son mərhələdədir. Stansiyanın örtük plitəsinin
üzərində yeni müasir materiallarla hidroizoliyasiya işlərinə başlanılıb.
Daxili havalandırma
sisteminin də işi də 40 faiz görülüb. Stansiya daxili su və
kanalizasiya xətləri çəkilib. Daxili və xarici elektrik xətlərinin
çəkilişi isə işləri davam etdirilir.
Stansiyanın
özünə gəldikdə, o da xəttin "Memar Əcəmi" stansiyası kimi
çoxsəviyyəlidir. Lakin mərtəbə də adlandıra biləcəyimiz səviyyələrin
sayı "Memar Əcəmi"dəki kimi 5 deyil, 3-dür. Texniki səviyyə elektrik
təchizatı, ventilyasiya və digər stansiya avadanlıqları üçün nəzərdə
tutulub. O, həm də keçid səviyyəsidir. Sərnişinlər buradan keçərək,
eskalatorlarlar və pilləkənlə bir səviyə aşağı – vestibülə enəcəklər.
Qatarların hərəkət edəcəyi platforma səviyyəsinə sərnişinləri
pilləkənlərlə yanaşı, eskalatorlar endirib-qaldıracaq. Ümumiyyətlə,
stansiyada çıxışlarla birlikdə sərnişinlərin səviyyədən-səviyyəyə
yerdəyişməsi 17 eskalatorla həyata keçiriləcək. Həm də burada fiziki
imkanları məhdud sərnişinlər üçün liftlər quraşdırılacaq.
Yeddi
vaqonlu qatarların qəbulu üçün nəzərdə tutulan platformanın tam
uzunluğu 166.98 m-dir. Burada yol divarında və döşəmədə üzlük işlərinin
aparılması üçün imkan yaradılıb. Hətta ilkin üzləmənin əlamətləri də
görünür. Divar səthinə keramoqranitin, döşəməyə isə qranitin düzülməsinə
başlanılıb.
Bütün
mərtəbələrdə dəmir-beton konstruksiya işləri başa çatdığından,
komunikasiya xətləri, kabel kollektorları, stansiya avadanlıqlarının
yerləri üzlükçülərin ixtiyarına verilib, sonrakı mərhələdə isə
quraşdırıcılara ötürüləcək.
Əhəmiyyətli yeniliklərdən biri, stansiya
divarının arxasından perspektiv planda nəzərdə tutulmuş Mavi xəttin
stansiyasına keçid də indidən nəzərdə tutulur. Gələcəkdə Yasamal yaşayış
sahəsi ilə Bakıxanov
qəsəbəsini birləşdirəcək Mavi xəttin şərti adı "M-03" olan stansiyasına
aparan piyada tuneli başlanğıcını buradan götürəcək.
Bənövşəyi xəttin "Memar Əcəmi" stansiyasını "B-03"stansiyası ilə birləşdirən tunellərdə də fəal işlər aparılır. Qeyd edək ki, Bakı
metropoliteni tarixində ilk dəfə məhz bu mənzildə beton yarımşpal da
adlandırılan, dəmir-beton bloklardan istifadə olunacaq. Bu blokların
istehsalı "Bakı
Metropoliteni" QSC yaradıldıqdan sonra əldə olunmuş ən böyük istehsalat
nailiyyətlərindəndir. Azərbaycanda ilk dəfə beton yarımşpal istehsalı
məhz müəssisənin dəmir-beton konstruksiyaları istehsalatı sahəsində
həyata vəsiqə qazanıb. Bu məqsədlə, dünyanın aparıcı şirkətləri arasında
monitorinqlər və danışıqlar aparılaraq, ən optimal variant kimi,
Almaniyanın "Vollert” şirkəti seçilib. Şirkət yeni sexin avadanlıqla
təchizatını həyata keçirərək, yerli kadrların hazırlanmasını da yerinə
yetirib. İndi yerli şəraitdə kənardan istənilən sifarişi də qəbul edə
bilən bu sahə "Made in Azerbaijan" brendinə "Bakı
Metropoliteni" QSC-nin töhfələrindən biridir. "Nərimanov" elektrik
deposunda inşası başa çatmaqda olan hərəkət qatarlarının sınaq yoluna,
daha sonra isə "Xətai" stansiyasının dalan yoluna, pilot layihə kimi,
qoyulmuş bu şpallar həm də böyük təcrübə məktəbi olub və bu səbəbdən
Bənövşəyi xəttin sözügedən mənzilində uğurla tətbiq edilir. Taxta
şpallarla müqayisədə beton bloklar daha uzunömürlü, səmərəli,
keyfiyyətli, qulluğu və istismarı asan, mürəkkəb hidrogeoloji şəraitə
davamlıdır.
Tunellərdə
1300 metrə yaxın yol qoyulub və betonlanıb. Yol davamiyyəti olan
stansiyanın keçid kamerasında isə yolun konturları yerə bərkidilmiş
reperlərlə müəyyən edilib.
Tikintinin 2019-cu ilin sonuna və yaxud 2020-ci ilin əvvəlinə başa çatdırılması gözlənilir.
Onu
da əlavə edək ki ki, inşaat işləri ilə yanaşı, xəttin idarəetmə
sistemləri üzərində də işlər uğurla davam etdirilir. Hazırda Fransanın
"Thales" şirkəti ilə əməkdaşlıq şəraitində SCADA sisteminin tam tətbiqi
üzərində işlər yekunlaşmaqdadır. Sınaq tədbirlərindən sonra yeni dövrün
ən müasir tələblərinə cavab verən idarəetmə sistemi işə qoşularaq
fəaliyyətə başlayacaq.