Metronun "Bakmil” stansiyasında sərnişin platforması yenidən qurulur.
Bu barədə "Bakı Metropoliteni" QSC-dən məlumat verilib.
1970-ci ildə istismara verilən və 9 il sonra yenidən qurulan Bakı
Metropoliteninin yeganə yerüstü stansiyası olan "Bakmil” stansiyasında
bu vaxta qədər əsaslı təmir və yenidənqurma işləri aparılmayıb.
Uzunmüddətli istismar dövründə köhnələrək müasir tələblərə cavab
verməyən avadanlıq və qurğuların, həmçinin digər infrastrukturun
təmir-bərpası və yenidən qurulması günün zəruri tələbinə çevrilib.
Dövrün tələblərinə uyğun olaraq, "Bakmil" stansiyasında avqust ayından
başlanmış təmir-bərpa işlərinin birinci mərhələsi artıq yekunlaşmaq
üzrədir.
Təmir müddətində fəaliyyətini davam etdirən stansiyanın yenidən qurulması üzrə işlər Bakı
Metropoliteninin təhlükəsizlik tələblərinə ciddi riayət edilməklə
tərtib edilmiş tədbirlər planına uyğun olaraq mərhələli aparılır.
Birinci
mərhələdə stansiya platformasının qatarın üç vaqonunu əhatə edən 54
metrlik hissəsi bərpa edilir. Qeyd edək ki, platformanın daha etibarlı,
davamlı və uzunömürlü olmasını təmin etmək məqsədilə onu yenidən qurmaq
lazım gəlir. Bu məqsədlə döşəmə örtüyü tamamilə sökülərək hər 6 metrdən
bir yeni dayaqlar, həmçinin rigellər qoyulmaqla yenidən monolit
dəmir-beton konstruksiyalı sərnişin platforması qurulur.
Plaftormaaltı
sahədə kabel kollektoru yenidən tikilib. Döşəməsinin betonlanması işi
aparılıb, su axıntısı üçün müvafiq maillik təmin edilib, təbii
işıqlandırma, havalandırma
və plaftormaaltı sahəyə nəzarət məqsədilə pəncərə yerləri qoyulmaqla
yan divarlar inşa olunub, suvaq işi aparılıb. Platformanın sonunda
yerləşən növbətçi məntəqəsinin xidməti otağı da ləğv edilib. Hazırda
burada park yollarına standartlara uyğun yeni keçid qapısı və pilləkən
qoyulur. Həmçinin təmir aparılan hissənin gözləmə zalında da mərmər və
qranit örtüyün sökülməsi planlı sürətdə davam etdirilir. Yaxın günlərdə
platformanın bu hissəsində xüsusi tamamlama və memarlıq-bərpa prosesinə
başlanılacaq.
Qeyd edək ki, sərnişinlərin rahatlığını təmin etmək
məqsədilə, platformanın əks tərəfində təmir yalnız birinci 54 metrlik
hissədə işlər tam başa çatdırıldıqdan sonra aparılacaq. Gələcəkdə
stansiyanın istismar funksionallığını artırmaq, infrastrukturun
səmərəliyini və sərnişin rahatlığını təmin etmək məqsədilə bir sıra
digər əhəmiyyətli yeniliklərin tətbiqi də nəzərdə tutulub.