Azərbaycan Avtomobil
Yolları Dövlət Agentliyi tərəfindən Əsrik Cırdaxan-Kirən-Baqqallı
avtomobil yolu, həmçinin Hacıhəsənli, Yanıqlı, Sofular, Saladinli
kəndlərinə və düşərgəyə gedən giriş yollarının yenidən qurulması işləri
aparılır.
Azərbaycan Avtomobil Yolları Dövlət Agentliyindən XəzərXəbər-ə verilən xəbərə görə, yolun 18 km uzunluğa malik
Əsrik-Cırdaxan-Kirən-Baqqallı hissəsində yolun eni ərazilərdən asılı
olaraq 4-6 metr arası dəyişir. Hazırda sözügedən hissə Azərbaycan
Avtomobil Yolları Dövlət Agentliyi tərəfindən IV və V texniki dərəcəyə
uyğun yenidən qurulur. Layihəyə uyğun olaraq, torpaq yatağının normativ
eninin alınması üçün genişləndirilir, genişləndirilmiş ərazilərə yol
boyu yararlı material tökülərək qrunt yayılır və kipləşdirilir, yeni yol
yatağı inşa olunur. Bu işlər 60 min kub.m-dən çox həcmdə icra olunur.
Bundan
başqa, suötürücü borular və küvetlər olmadığı üçün yol yatağı və yol
əsası sel suları nəticəsində yuyulduğundan yol boyu avtoqreyderlə 26 min
p.metr küvetlərin açılması və müxtəlif diametrdə 21 ədəd 228 p.metr
uzunluğunda suötrücü dəmir-beton boruların quraşdırılması və
izolasiyası, boru başlıqlarının dəmir betonla tikintisi işləri də
aparılır.
Daha sonra texnoloji ardıcıllığa uyğun olaraq yol
əsasının tikintisi işləri aparılacaq. Yol əsasının alt layının tikintisi
20 sm hündürlükdə qum-çınqıl,üst layının tikintisi isə 16 sm
hündürlükdə optimal qırmadaş qarışığı ilə aparılacaq. Yol əsasının
tikintisi 182 min kv.m sahəni əhatə edəcək.
Bunun ardınca isə
yolun asfaltlanması işlərinə start veriləcək. Əlaqələndirici bitum
səpilməklə 100 min kv.metrdən çox sahəyə 12 sm qalınlıqda 2 laydan
ibarət iri və xırda dənəli olmaqla asfalt-beton örtüyü döşənəcək.
Anoloji
işlər Hacıhəsənli, Yanıqlı, Sofular, Saladinli kəndlərinə və düşərgəyə
gedən giriş yollarında da aparılır. Burda yolların ümumi uzunluğu 15 km
təşkil edir. Sözügedən yolların dağlıq ərazidən keçən hissələrində eni
3-4, digər hissələrində 4-5 metr arası dəyişir.
Yolun yararsız
qruntunun qazılıb kənarlaşdırılması və yolun V texniki dərəcəyə uyğun
yenidən qurulması üçün torpaq yatağı 2-4 metr genişləndirilir. Bunun
üçün dağlıq ərazilərdə yolun normativ eninin alınması üçün yamacların və
qaya tipli suxurların xüsusi texnika ilə kəsilməsi işləri də aparılır.
Ümumilikdə bu işlərin həcmi 53 min kub.m təşkil edir.
Tikinti
norma və standartlarına uyğun olaraq yol yatağının və yol əsasının sel
suları nəticəsində yuyulmasının qarşısını almaq məqsədilə 18.5 min
p.metr uzunluğunda küvetlərin açılması, 10 yerdə müxtəlif diametrli və
100 p.metr uzunluğunda dəmir-beton suötürcü boruların quraşdırılması
işləri aparılır.
Tikinti layihəsinə uyğun olaraq, düşərgə və
Hacıhəsənli kəndinə giriş yolunun asfalt-beton örtüklü, Yanıqlı, Sofular
və Saladinli kəndlərinin giriş yollarının isə çınqıl örtüklü olması
nəzərdə tutulub. Bunun üçün yollar boyu 110 min kv.metrdən çox sahədə 2
laydan ibarət və 28 sm hündürlüyündə yol əsasının tikintisi nəzərdə
tutulub.
Bunun ardınca düşərgə və Hacıhəsənli kəndinin giriş
yolunun 12 min kv.metrdən çox sahəyə 2 qat olmaqla yeni asfalt-beton
örtüyü döşənəcək.Yanıqlı , Sofular və Saladinli kəndlərinə giriş
yollarının 60 min kv.metrdən çox sahəsində isə yol geyiminin 12 sm
qalınlıqda optimal qum-qırmadaş qarışığı ilə tikintisi aparılacaq.
Tikinti
işlərinin sonuncu mərhələsində layihə boyu 176 ədəd yol nişanı və
məlumatverici lövhə, km göstəricisi 1715 ədəd siqnal dirəyi
quraşdırılacaq. Yolun üfiqi nişanlanma xətlərinin çəkilişi işləri
aparılmaqla müasir yol infrastrukturu yaradılacaq.